Сьогодні, якщо компанія не має веб-сайту, вона малодоступна для клієнта. Простіше кажучи, якщо ви не в мережі, ви невидимі в сучасному діловому кліматі. Це, так би мовити, вимоги сучасності і ви не можете просто викинути в мережу кілька фотографій та текст і називати це бізнес-сайт. Ну, ви могли б, але це не принесе жодної користі для компанії.
Люди, які займаються веб-дизайном і веб-розробками, мають справу з власниками бізнесу, які, як правило, дуже мало розуміють про те, як бізнес-сайт повинен виглядати, щоб він приносив користь. Ці ж підприємці дуже часто непохитні щодо своїх вимог, і ця стаття насправді спрямована проти них.
Створення занадто перевантаженого сайту
Один із принципів створення сайту для бізнес-користувачів – сайт не повинен бути надто перевантажений. Відвідувачі заходять на сайт для того, щоб дізнатися щось про компанію, можливо, придбати щось. Вони не заходять, щоб здивуватися мільярдом картинок або анімацій, які будуть тільки відволікати їх. Поганою ідеєю є зробити бізнес-сайти занадто барвистим і яскравим. Бізнес-сайт має бути зрозумілим навіть для вашої бабусі і практичність є найголовнішою вимогою до такої сторінки.
Якщо це створення інтернет-магазину або бізнес-сайт з можливістю покупки – користувач повинен інтуїтивно орієнтуватися в навігації і знайти потрібний товар. Все, що буде відволікати потенційного клієнта від здійснення покупки, є марною тратою часу.
Занадто повільний сайт
Часи, коли кожен користувач зможе завантажити будь-який веб-сайт в лічені секунди, ще не настали. Сьогодні, швидкість, з якою завантажується сайт, є вкрай важливою для успіху бізнес-сайту. Згідно статистики , якщо сторінка не завантажується в протягом чотирьох секунд, 25% відвідувачів її закриють. Мобільні користувачі будуть більш терпимі, але навіть їх терпіння має межі. Тому для сайту швидкість завантаження є важливою.
Адаптивність сайту
У 2014 році число людей, що мають доступ до Інтернету на своїх мобільних пристроях перевищило число настільних комп’ютерів. З тих пір, цей розрив тільки збільшувався і зараз співвідношення становить 51% до 42% на користь мобільних користувачів.
Тому цілком очевидно, що сайт, який не доступний на мобільних пристроях втрачає більше половини своїх потенційних відвідувачів.
Сподіваюся, ця стаття допоможе веб-розробникам і дизайнерам, які займаються розробкою сайтів, а також бізнес-користувачам, які планують створення веб-сайту.