Локальне SEO – це такий вид пошукового просування ресурсів, який застосовується для просування сайтів, які тісно пов’язані з якоюсь областю чи містом. Наприклад, сайт підприємсва, яке працює в Луцьку або сайт юридичної допомоги. Цим сайтам треба просуватися в пошуку по картах і серед геозалежних запитів. Просування всередині якихось ніш, прив’язаних до якоїсь географічної зони називається локальним пошуковим просуванням. В даний час пошукові компанії дісталися до «вичищення» геозалежних запитів і сайтів, які просуваються по цих запитах, тому просування дещо ускладнилося, але воно цілком можливе і реальне.
У чому основні особливості локального SEO
Основні особливості полягають в тому, що при просуванні в локальній області (в нашому випадку – місті Луцьку) слід робити акцент на тому, де все це знаходиться. Тобто, не просто вказувати в заголовках «Луцьк», а акцентувати увагу на адресу самої компанії та використовувати карти. Просування в локальній зоні передбачає, що всі сторінки будуть, так чи інакше зорієнтовані на цю локальну нішу.
Як просувати сайти за допомогою локального SEO і бути на першій сторінці видачі у Луцьку
У мережі існує сайт, який так і називається чек-лист локального seo (localseochecklist.org), на ньому зібрано список того, що слід не забути при локальному просуванні. Сайт англійською мовою і є хорошим чек-листом для англомовної аудиторії, оскільки враховує велику структурованість англомовного інтернету. Наведемо для читачів деякі важливі моменти звідти, які слід перевіряти при просуванні в будь-якому мовному розділі.
Оптимізація на сайті
- Використання ключових слів
- Використання юзерфрендлі URL
- Перевірка дубльованого контенту
- Використання привабливих картинок
- Переадресація на головне дзеркало сайту (користувачі можуть почати забивати адресу як з www так і без www)
- Перевірка за допомогою «Гугл для веб-майстрів» чи все правильно гугл розуміє про ваш сайт і чи немає у нього претензій
- Працююче зручне меню і навігація
- Відображення, ім’я, адреса і телефон на гугл-картах
- Додати міста які обслуговуються на сайт
- Блог на сайті
Потрібен сайт? Створення сайтів у Луцьку.
Мікророзмітка
- Відтестувати якість роботи
- Додати всю необхідну інформацію про бізнес, яку дозволяє додати мікророзмітка
- Створення профілю свого бізнесу в пошукових системах і агрегаторах
- Повідомити про себе в Google мій бізнес (Yelp, Yahoo і Bing не є обов’язковим для україномовного сегменту, оскільки у нас вони практично не представлені)
Відгуки
- Просіть залишати відвідувачів відгуки
- Зробіть можливість залишати відгуки простою для користувачів
Конверсія
- Як сайт виглядає з мобільних телефонів
- Чи контактні дані на видному місці сайту
- Відгуки на видному місці
Соціальні мережі
- Підключити можливість коментування, репосту контенту через акаунти соціальних мереж
- Перевірка якості посилань
Всі ці фактори відіграють роль при локальному просуванні в Луцьку. Але слід пам’ятати про те, що все це має сенс реалізовуватись без відриву від основних принципів білої оптимізації, базою якої є вельми велика кількість оригінального контенту на сайті.